AVISO INICIAL POLÍTICA DE COOKIES / AVIS INICIAL POLÍTICA DE COOKIES
FEDERACION CATALANA DE GOLF utiliza "COOKIES" para garantizar el correcto funcionamiento de nuestro portal web, mejorando la seguridad, para obtener una eficacia y una personalización superiores, para recoger datos estadísticos y para mostrarle publicidad relevante. Si continúa navegando o pulsa el botón "ACEPTAR" consideraremos que acepta todo su uso. Puede obtener más información en nuestra POLÍTICA DE COOKIES(link) en el pie de página.

FEDERACIÓ CATALANA DE GOLF utilitza "COOKIES" per garantir el correcte funcionament del nostre portal web, millorant la seguretat, per obtenir una eficàcia i una personalització superiors, per recollir dades estadístiques i per mostrar-li publicitat rellevant Si continua navegant o prem el botó "ACCEPTAR" considerarem que accepta tot el seu ús. Pot obtenir més informació en la nostra POLÍTICA DE COOKIES (link) en el peu de pàgina.
OK | Más información

Regles

El Comitè de Regles, Àrbitres i Camps es l’encarregat de vetllar per l’aplicació i la difusió entre tots els federats de les Regles del Golf en la Federació Catalana de Golf.

 

17/04/2015 Es pot practicar en el green l'últim forat jugat en un camp de 9 forats?

La pràctica durant una volta està prohibida però al finalitzar un forat es permet la pràctica del putt al green de l'últim forat jugat, sense cap altra limitació.

Es pot practicar en el green l'últim forat jugat en un camp de 9 forats?

CONSULTA REBUDA
L'altre dia participant en un torneig en un camp de 9 forats i durant el transcurs de la primera volta, en acabar de jugar un forat, vaig practicar un putt que acabava de fallar i un company de joc em va indicar que no podia fer-ho ja que en ser un camp de 9 forats i estar en la primera volta aquest mateix green havia de tornar a jugar de nou i per això no podia practicar el putt. És correcte?

RESPOSTA
La qüestió plantejada queda reflectida en la decisió 7-2 / 9, que indica:

 

Un competidor practica el putt en el tercer green en un camp de 9 forats durant una competició per cops (Stroke Play) a 18 forats

P Una competició per cops (stroke play) a 18 forats es juga en un camp de 9 forats. Un competidor, conclòs el tercer forat, practica el putt en el green d'aquest forat. Atès que aquest jugador tornarà a jugar aquest forat de nou com el forat 12 de la volta estipulada, té penalitat el competidor per practicar?

R No. La Regla 7-2 permet que un jugador practiqui el putt o cops curts entre el joc de dos forats en o prop del green del forat últimament jugat. 

 

 

Per tant i tal com reflecteix la decisió, el jugador tenia dret a practicar en el green que acabava de jugar, d'acord amb la regla 7-2.

Comitè de Regles, Àrbitres i Camps

Federació Catalana de Golf

Noticias relacionadas

No hi ha cap element per mostrar.

Aisle Style
©2009 Federació Catalana de Golf. Tots els drets reservats.
Condicions d'ús Política Cookies Condiciones Contractació Tuset 32, 8èna planta. 08006 Barcelona. Tel: 93 414 52 62. Email: catgolf@catgolf.com
Aisle Style